۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

راننده هتاک به مادر کودک مبتلا به اوتیسم بازداشت شد | پلیس: این پرونده زوایای پنهان دارد + فیلم

  • کد خبر: ۱۰۴۰۱۳
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
  • ۱
راننده هتاک به مادر کودک مبتلا به اوتیسم بازداشت شد | پلیس: این پرونده زوایای پنهان دارد + فیلم
در پی انتشار فیلم راننده هتاک به مادر کودک مبتلا به اوتیسم دادستان تهران دستور بازداشت این فرد را صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شب گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی به بهانه پارک کردن یک خانم در محل پارک ویژه معلولان در حالی که فرزند اوتیسمی او نیز در ماشین همراهش بوده با وی برخورد نامناسبی کرده و علاوه بر توهین به این خانم به وسیله نقلیه او هم آسیب می‎رساند.

جزییات دستگیری مرد مهاجم به خودروی یک زن در تهران

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: پیرو انتشار گسترده این ویدیو در فضای مجازی که موجب ناراحتی مردم شده بود، پلیس فتا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داد و ماموران این پلیس موفق به شناسایی و دستگیری فرد مهاجم شدند.

وی افزود: این مرد اکنون در اختیار پلیس است. تحقیقات از این فرد در حال انجام است اما باید تمام جوانب موضوع سنجیده و ابعاد ناپیدای آن مشخص شود از همین رو تحقیقات در حال انجام است.

سرهنگ گودرزی گفت: در هر صورت پلیس با انتشار هر آنچه که موجب اخلال در امنیت روانی شهروندان شود، برخوردی متناسب و قانونی خواهد کرد.

وی افزود: تحقیقات پلیس پیرو فیلم برخورد نامناسب یک فرد به بهانه پارک کردن یک خانم در محل پارک ویژه معلولان در حالی که فرزند اوتیسمی او نیز در ماشین همراهش بود ادامه دارد. در حال بررسی زوایای پنهان موضوع هستیم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
وجدان بیدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
1
0
علت بروز خطا چه بود؟
هر دو هم خانم و هم آقا دو خطا داشتند:
1. هر دو قانون را زیرپا گذاشتن و در محل پارک معلولین پارک کردند.
2. آقا در حال پارک با دنده عقب بوده و خانم با عدم رعایت قاون حق تقدم جای معلولین پارک کرده و باعث عصبانیت آقا شده است. و آقا هم با عدم کنترل خود هتاکی نموده است.
نتیجه: هر دو مقصرند که قانون را رعایت نکرده‌اند. پس هر دو باید پاسخ‌گوی رفتار قانون‌گریزی خود باشند. در آخر آیا خانم از نظر قانون اجازه فیلم‌برداری و تشویش اذهان عمومی با مظلوم‌نمایی را داشته هست؟
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->